Velkommen som utstiller på Hønefoss!

Ta kontakt om du ønsker å bli utstiller på
Kultur & Alterantivmessen -  Hønefoss 2016
Ringerikshallen 23.-25. september.

Messen på Facebook


Kontaktskjema: 
 

STAND:
Stand-pris (2x2m) kr. 2.500,- pluss mva. For flere stand kr. 1.000 pluss mva. per meter ekstra. 
Alle stand har inkl. i prisen bord, stoler, strøm og skillevegger, etter ønske! Samt at du får oppføring av din profil på denne vår messe-web. 
Messen tar en påmeldingsavgift, kr. 500,- og denne vil bli trukket av på siste faktura/hovedfaktura. Du vil bli kontaktet for nærmere informasjon! 

MARKEDSFØRING:
1) Messen har en egen webside hvor dere alle får individuell profil.
2) Messen har plakater og flyers spredt i messens by og distrikt i god tid.
3) Messen søker samarbeider med lag/forening/idrettslag for markedsføringen. 
4) Messen har annonser i magasinene. Harmoni, Medium og Visjonen - og i byens beste lokale avis. 
5) Messen tilbyr DEG som utstiller en annonse på felles side i avis til kr. 500,- eller 1000,- ex. mva (annonsene er ganske store i forhold til pris!) Se bilde i «filarkiv» i denne gruppen fra en avisside med annonser som Nordlysmessen har hatt. Annonsen kan du siden få som fil til annet bruk, som flyer, eller annonse i avis. (det er faktisk penger spart) Fristen for å melde inn annonse er 25. august! Annonsene blir også postet på messens eventside på Fb - og lagt ut på messens webside. Så jeg håper at mange ønsker dette – og ser «verdien»! Husk «En for alle, alle for en». Dette vil komme alle på messen til gode når helgen er der! 
6) Det blir en egen «oppslagsvegg» i messens publikumsområde - slik at du der kan henge din egen reklame, (ikke større enn A4)

 

GRUPPE- SIDE og SAMTALE VIA FACEBOOK:
Fra messens Facebookside for utstillerne, en lukket side, vil jeg opprette en gruppesamtale! VIKTIG! Den er for meldinger FRA messen- ikke til messen! 

 

ANGÅENDE DIN STAND:
Nordlysmessene ønsker å være fleksibel - og opererer derfor ikke med standkart for utstillere til selv å velge plassering. Men du kan komme med ønsker og spesifiseringer (dette er et valg på registreringsskjemaet du har fått) Fordelen er også at dette gir mulighet for endringer ved behov, inntil siste dag. (Dette er godt likt av de fleste på våre andre messer!) Standene vil ellers navngis og nummereres og oversikten vil meddeles publikum.

PROGRAM:
Messens publikum vil få utdelt program ved ankomst – og bli vel tatt imot av våre medarbeidere. Som velkomst får de også en «Lykkestein» de kan velge og en «Englebeskjed» de trekker som et minne om messen.

 

FOREDRAG | WORKSHOP:
Du har anledning til å holde et foredrag på inntil 55. min. og de starter hver klokketime. Kapasiteten på foredrag vil avgjøre om alle dine ønsker blir mulig, og messen forbeholder seg retten til å avgjøre hvile foredrag som blir med.. 
Fredag er det IKKE et foredragsprogram - men det vil foregå annen aktivitet som åpningsseremoni og ting fra scenen som rigges i publikumsområdet av hallen. . Lydnivået vil ikke være til sjenanse. De som ønsker mest til ro ved sine stand plasseres lengst fra. Det blir gitt restriksjon på tromming, lydnivå og lengde i selve messehallen. Dersom du har behov for å bruke tromme i konsultasjon MÅ du gi oss beskjed om det. Er du veldig allergisk imot f. eks. dufter, si også ifra så legger vi din stand lengst ifra. Men har du et større slikt problem bør du vurdere om en messe som dette er stedet for deg. Likevel, så vil det meste la seg ordne - og vi ønsker at alle skal trives. Men da må alle også være litt fleksible med hverandre.

 

MESSEVEGGER:
Alle stand har altså messevegger på enten 160 eller 180 høy. Disse er i lett - men solid, hvit kartong og kan lett tilpasse enhver stand. Messen stille ganske stort «krav» til at din stand er fint tilrettelagt - med både veggdekor/stoff, duker etc. Levende lys er tillatt fra messens side, der det er lov i bygningen. Sørg for gode holdere.

 

BELYSNING:
Messen har lovet alle en «magisk» stemning – og den må også du på ulike måter være med på å holde - og da er riktig og nok belysning viktig. Dette er en hall som kun har «vaskelys» - og det er helt uaktuelt. Messen sørger derfor for annen god grunnbelysning. MEN du må ha ekstra godt med av eget lys, enten spotter, bord/stålamper etc.alt ettersom mulighet for frakt. Og skjøteledninger ca. 3-4 meter til eget bruk.

 

DE 10 MESSEBUD!
Messen har utarbeidet noen «bud»/kjøreregler som er lastet opp som fil fra Facebook-gruppen for kun utstillerne og medarbeidere.

 

MESSEMIDDAG:
Nordlysmessene legger stor vekt på "det sosiale" også mellom utstillere - med både middag g gjerne underholdning på messehotellet. Dette skjer på lørdagskveden fra kl. 20.30. Buffetmiddag til grei pris! Er vi heldige blir det både dans og underholdning i tillegg! Til middagen kan kan du ta med deg en venn, partner, medarbeider! Påmeldingen skjer ila. fredag! "Jo flere, jo mere moro!"

 

Messens slagord: «VI GJØR HVERANDRE BEDRE!» og "Fremtiden trenger Deg!"

Med dette ønsker jeg DEG velkommen for å være med på spre lys, god energi og vibrasjon videre!

Med vennlig hilsen
Anita Diana Boucht & stab

Cosmic Hymn - Egil Fylling
00:00 / 00:00

Kontakt telefon:
47 94 11 22 11
post@kulturverkstedet.no 

STELLA POLARIS

PRODUKSJONER

Postboks 195,
9335 Øverbygd

© 2016 by Kulturverkstedet -  webmaster: Anita Diana Boucht - Proudly created with Wix.com